onsdag 18. mars 2009

Sjangertype

Sida det er eit videospel så er det ikkje nokon fast sjanger å knytte seg til som i ein film. Ein kan knytte dei opp til spill kriteria som sandbox-style action-adventure and stealth videospel. Sandbox-style vil sei at du spelar har stor fridom til å gjere kva du vil og at du ikkje blir møtt av arrangerte utfordringar, men at du kan og laga dine eigne. Action-adventure er ein sjanger der ein kombinerar enkel action som for eksempel scenar der ein har mykje som skjer og ein fokuserar mest å ein kamp eller ei flukt I Assassin’s Creed fungerer action gjennom at ein rir i høg hastighet gjennom ”the kingdom” eller spring frå vaktar over hus taka i ein av dei 3 byane. Men ein har og ein god moglighet til å stoppe opp og slåss! Dette kam systemet fungerer slik at ein må kunne slåss med opptil fleire fiendar. Det består av blokingar og contringar og nokon få angrep når mogligheita byr seg. Sjå filmen. Adventure er rett og slett oppdaging. Ein har muligheit til å gå nokså fritt rundt og ”oppdage” ting for deg sjølv som ikkje nødvendigvis har noko med hovud plottet å gjere. Den siste sjangeren som spelet går under er STEALTH. Stealth spel gjelder det å snike seg rundt og ikkje verta oppdaga. Dette er eit veldig klassisk spel fenomen som fyrst kom fram etter spelet Metel Gear Solid spilla.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar